Фільтри для мотоциклів - це губчасті, поролонові, тканинні або паперові вироби, завдання яких - очищати повітря, бензин і моторне масло від пилу, дрібного сміття, атмосферної вологи, іржі та інших частинок, які можуть потрапити в двигун із зовнішнього середовища. Головне завдання цих витратних матеріалів - щоб в двигун мотоцикла потрапила очищена суміш палива і кисню для правильного загоряння. Додатково мотофільтри збільшують швидкість руху і приглушують гучність мотора.
Які фільтри на мотоцикл ми продаємо
В інтернет-магазині Automotozip ви можете придбати:
1. Повітряні фільтри на мотоцикл - не обслуговуються (одноразові), які слід замінити при забрудненні, і обслуговуються - багаторазові, які періодично слід мити. Середній термін служби воздухоочіщающіх фільтрів - приблизно один сезон або 40 000 км пробігу. Також розрізняють такі різновиди повітряних мотофільтров:
-
З поролону, просочені маслом - підходять для байків, які постійно перебувають в забрудненій атмосфері.
-
Тканинні - всередині металевого корпусу знаходиться марля. Для очищення таких деталей досить води і мила.
-
З паперу - найчастіше використовуються в міських мотоциклах. При намоканні фільтруючі функції таких деталей припиняються, поки не просушити. Чистяться потоком повітря.
2. Масляні фільтри на мотоцикл - їх важлива роль, щоб в двигун надходило тільки сверхочіщенное масло, тим більше що якість багатьох моторних масел залишає бажати кращого. У цій категорії розрізняють:
-
Фільтри грубої очистки - через металеву або пластикову сітку фільтруються тільки великі частки. Підходять для малокубатурних мотоциклів.
-
Відкриті фільтри - небажані частки затримуються в очищающем волокні.
-
Фільтри в металевому корпусі - зручні тим, що довго служать.
3.Топлівние мотофільтри - підвищують якість бензину, очищають пальне від іржі, води, бруду, які можуть потрапити в паливний бак. Рекомендується міняти приблизно кожні два роки.
Які мотофільтри не варто купувати
Серед любителів тюнінга є думка, що якщо замість стандартного заводського повітряного фільтруючого елемента поставити «фільтр нульового опору», то можна збільшити потужність мотоцикла. Тим більше, такий фільтр коштує дешевше стандартного «воздуховіка». Ми не рекомендуємо робити такі експерименти, адже двигун - це складна інженерна система, яку розробляли з точним розрахунком, скільки саме повітря повинно потрапляти всередину. Не слід порушувати цей баланс. І зовсім не можна передбачити, як мотоцикл відреагує на незвичну деталь.
У нашому інтернет-магазині продаються витратні матеріали, які рекомендуються виробниками мотобайків.